Osocze bogatop造tkowe i fibryna bogatop造tkowa

Stosowanie osocza bogatop造tkowego w medycynie estetycznej jest znane od dawna i jest jednym z najcz窷ciej wykonywanych zabiegów w walce o popraw urody i samopoczucia.

Obecnie biostymuluj帷e w豉軼iwo軼i osocza bogatop造tkowego przewy窺za fibryna bogatop造tkowa z komórkami macierzystymi, która znalaz豉 zastosowanie równie w ginekologii. Innowacyjna metoda O-SHOT oraz G-SHOT to zabiegi, który uwra磧iwij kobiecie miejsca intymne oraz poprawia ich stymulacj.

Pochwa jest wyj徠kowo wra磧iw okolic kobiecego cia豉 i wymaga specjalnego traktowania. Dlatego w trosce o komfort naszych Klientek, d捫帷 do zachowania najwy窺zych standardów bezpiecze雟twa i skuteczno軼i zabiegów, wprowadzili鄉y do naszej oferty zabieg z wykorzystaniem osocza bogatop造tkowego PRP do zastosowania w ginekologii. Procedura polega na podaniu osocza bogatop造tkowego, celem regeneracji okolic intymnych oraz z豉godzenie objawów zwi您anych z nawracaj帷ymi infekcjami lub niedoborem hormonów w okresie oko這menopauzalnym w obr瑿ie narz康ów p販iowych. Zabieg mo瞠 by wykonywany w celu poprawy efektów innych procedur w obr瑿ie okolic intymnych. O-SHOT wp造wa na podniecenie, u豉twia osi庵ni璚ia orgazmu 貫chtaczkowego i pochwowego oraz zwi瘯sza pop璠 seksualny. Oprócz tego, 瞠 O-SHOT zmniejsza ból podczas stosunku (dyspereunia), to równie odm豉dza wygl康 miejsc intymnych. Mimo i, zabieg jest odpowiedni dla wszystkich doros造ch kobiet, to szczególnie jego dzia豉nie doceni Panie z os豉bieniem dozna poporodowych lub w okresie oko這menopauzalnym. O-SHOT poprawia ukrwienie i unerwienie okolic erogennych.

Bez skalpela, ran i powik豉. P造tki krwi s naturalnym sk豉dnikiem krwi. Maj du篡 wp造w na proces gojenia i regeneracj tkanek. Platelet Rich Plasma (PRP), czyli inaczej osocze bogatop造tkowe to niewielka ilo嗆 koncentratu, sk豉daj帷ego si z kilkukrotnie wi瘯szej ilo軼i p造tek ni krew bazowa pacjenta. Osocze bogatop造tkowe wp造wa na produkcj nowych wókien kolagenowych oraz popraw unaczynienia tkanek. Wskazania sucho軼i pochwy wiotka i sucha skóra okolic intymnych otarcia, urazy powoduj帷e cz瘰te infekcje intymne 鈍i康 okolic intymnych ból podczas stosunku 軼ie鎍zenie b這ny 郵uzowej pochwy atrofia warg sromowych nietolerancja estrogenów w leczeniu atrofii pochwy