Informacje

Ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną związaną ze stanem pandemii, w celu minimalizacji ryzyka transmisji infekcji COVID-19 u naszych pacjentek i personelu wprowadza się zmiany w funkcjonowaniu Przychodni NZOZ Jola-Med do odwołania. Zgodnie z zasadami bezpieczeństwa.

Z uwagi na pogarszającą się sytuację epidemiologiczną w związku z występowaniem wirusa COVID-19,  NZOZ Jola- Med w trosce o dobro i zdrowie pacjentek wprowadza CAŁKOWITY ZAKAZ osób towarzyszących podczas badań w naszej placówce.

Jednocześnie ze względu na charakter i specyfikę naszej placówki prosimy pacjentki z objawami grypy lub przeziębienia o przełożenie terminu wizyty poprzez kontakt telefoniczny z naszą poradnią pod numerem telefonu: 77 44 159 26.

Więcej informacji na www.gov.pl/web/koronawirus

1. Od 01.06.2020 r. czas pracy poradni wydłużony zostaje do czasu sprzed pandemii - Kontakt Nadal, do odwołania, będą realizowane teleporady, głównie w sprawie e-recepty czy konsultacji.

2. Od 01.06.2020 r.  wracamy do planowych przyjęć pacjentów z zachowaniem stosownych środków ostrożności. Wstępna selekcja pacjentów odbywać się będzie w rejestracji poprzez pomiar temperatury, wywiad i ankietę Covid. Pacjentów  chorych, kaszlących z gorączką prosi się o korzystanie z teleporad.

Badamy tylko pacjentki z ujemnym wywiadem oraz pacjentki bezobjawowe. W przypadku przeziębienia wskazane jest odroczenie badania do momentu ustąpienia objawów.

3. Na wizytę proszę przyjść punktualnie (nie przed czasem), aby nie gromadzić się w poczekalni, bez osób towarzyszących i dzieci.

4. Zaleca się utrzymać  ochronę poprzez zakładanie maseczek lub przyłbic oraz rękawiczek. Odzież wierzchnią pozostawiamy w poczekalni.

5. Prosi się o zachowanie odpowiedniej odległości między sobą w poczekalni.

6. Proszę przygotować wcześniej dokumentację medyczną, tak aby wizyta była najkrótsza. Ograniczamy kontakt słowny do niezbędnego minimum. Należy zachować, jeśli to możliwe, jak największą odległość między pacjentką a badającym.

Chronimy pacjentki ciężarne - u nich infekcja może mieć podwójnie złe konsekwencje.